söndag 31 oktober 2010

Söndag igen!

Då var det söndag igen och det betyder att det är jag Linn som jobbar.. Eftersom Dan inte riktigt kommit in i bloggandet ännu så gör jag ett ryck o uppdaterar er om vad som händer hos oss just nu!


Hösten är för många en trist o mörk period av året, men enligt mig så är det då det är den högsta mysfaktorn! Tänk vad skönt det är att komma hem, tända alla dessa härliga ljuskällor, krypa upp i soffhörnet med en stor mjuk filt o värma en stor kopp te.. Här på Df Interiör kan du hitta detaljerna som gör hösten både ljusare o mysigare!  :) 

Skåpet som Dan renoverar börjar ta form! Det kommer bli hur bra som helst.


Ytterligare ett projekt för målar´n..


Montern med spisen har fått ny färg! Lila o vitt..

Vill ni se mer från oss idag så tycker jag att ni ska hoppa in i bilen o köra mot Guldsmedshyttan! Jag finns här till klockan 15.00. Hjärtligt välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar